tag:blogger.com,1999:blog-24664596276803684082024-02-20T19:15:36.869+02:00Targalt internetis KiNG 2011Kilingi-Nõmme Gümnaasiumi multimeediumi valikaine grupitöödUnknownnoreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-2466459627680368408.post-63016309646250280922011-01-27T10:16:00.002+02:002011-02-01T10:53:59.522+02:00Õpilaskonkurss „Targalt internetis”Konkurssi raames valminud õpilastööd on näha paremal menüüs.<br /><br />Otselingid:<br /><br />Filmiklipp "<a href="http://toru.ee/view/78ff8aa6d157/">Unistuste tüdruk internetist</a>"<br />Plakat "<a href="http://koolielu.edu.ee/signearvuti/KiNG/2010_11/Raido_Carl-Martin_Mattias_plakat.jpg">Viirusetõrje - kaitse tulevikust</a>!"<br />Animatsioon "<a href="http://toru.ee/view/88bbf91299b3/">Ketu lugu</a>"<br />Animatsioon "<a href="http://toru.ee/view/68f8007a6d4f/">Andrese äpardus internetis</a>"<br />Koomiks "<a href="http://www.toondoo.com/bookEmbed.jsp?bookid=275333">Targalt internetis 2011</a>"<br />Lugu "<a href="http://www.wix.com/signele/targaltinternetis">Teadmatus ei vabanda...</a>"<br /><br /><br />1. Filmiklipp "Unistuste tüdruk internetist"<br />Probleemipüstitus noortepärane, eelkõige hoiatav noormeestele ning veidi<br />võimendatult shokeeriv filmiklipp. Lahenduskäigu väljatöötamine täiesti<br />iseseisev, kooli IKT tehnika kõrval kasutati noormeestes huvitekitavat<br />transporditehnikat. Rõhuasetus maapiirkonna eripära arvestav.<br /><br />2. Plakat "Viirusetõrje - kaitse tulevikust!"<br />Probleemipüstitus noortepärane, jõulisust rõhutav ja kindlustunnet loov<br />viirusetõrje reklaam. Postri motiivi, värvilahenduse ning üldise kujunduse<br />hindasid klassikaaslased mõjuvaks. Lahenduskäik iseseisva rühmatööna<br />õpilaste poolt, rühmatöö tulemus esitati valmis postri kujul.<br /><br />3. Animatsioon "Ketu lugu"<br />Probleemipüstistus nooremale koolieale sobivalt lihtne ning südamlik,<br />online suhtluse ohte teavitav. Rõhuasetuses kuvandub IKT vahendite<br />kasutamise kõrval ka sõbra kaotuse kui ohu inimlik aspekt ning<br />klassikaaslaste hinnagul on see mõjuv just nooremas koolieas tüdrukutele.<br />Lahenduskäik ja animatsiooni teostus 100 % õpilaste rühmatöö tulemus<br />kooli IKT tehnikat kasutades väljaspool õppetööd. Kodustes tingimustes<br />tehtud animatsiooni valmistamise juures kasutati tööde autorite ütluse<br />kohaselt nooremate lasteaiaealsite õdede-vendade arvamusi. Rühmatöö<br />esitati valmis animatsiooni kujul.<br /><br />4. Animatsioon "Andrese äpardus internetis"<br />Probleemipüstistus nooremale koolieale sobivalt lihtne, online suhtluse<br />ohte teavitav ning ebaõnnestumisele viitav. Rõhuasetus sobib rohkem kokku<br />selles eas poiste uudishimuga ja katsetamisvajadusega. Lahenduskäik ja<br />animatsiooni teostus 100 % õpilaste rühmatöö tulemus kooli IKT tehnikat<br />kasutades väljaspool õppetööd. Rühmatöö esitati valmis animatsiooni<br />kujul.<br /><br />5. Koomiks "Targalt internetis 2011"<br />Probleemipüstitus noortepärane, eelkõige hoiatav tütarlastele ning veidi<br />võimendatult esitatud koomiks. Lahenduskäigu väljatöötamine täiesti<br />iseseisev, seotult esitatakse suhtlusportaalide ja mobiilsete<br />sidevahendite ärakasutamise ohte. Rõhuasetuses keskmise kooliea tütarlapsi<br />varitsevad ohud ja juhututvuste eest hoiatav sõnum.<br /><br />6. Lugu "Teadmatus ei vabanda..."<br />Probleemipüstituselt interneti võimalusi ja ohte, autorlust ning<br />inimlikku saavutusvajadust käsitlev lugu. Arvestades internetis sisalduvat<br />ning lisanduvat info hulka on rõhuasetus sisukas, mõtlemapanev ning<br />kaasahaaravalt lihtsalt käsitletud. Lahenduskäik saadi rühmatöö tulemusena<br />ning esitati valmis töö.Unknownnoreply@blogger.com